Ducati Monster M620 ie

Aangeboden: Ducati Monster M620 ie Prijs: € 3.950,00

Ducati MONSTER m 620 IE
Kilometerstand:

17.500 km
Segment: Naked bike
Bouwjaar: 2003
Kleur: Mat zwart
Cilinderinhoud: 620 cc (44kW)
Aantal cilinders: 2


Ik ben de eerste eigenaar van deze motor. Ik heb deze motor in 2002 nieuw gekocht envorig jaar is het motorblok vervangen voor een motorblok met
12.500 km.Daarna heb ik er nog
5000 km mee gereden.
1000 km terug is een nieuwe km teller gemonteerd.
De reden dat ik deze motor verkoop is dat ik het na 9 jaar tijd vind voor een nieuwe Ducati.

De motor rijdt super en ziet er netjes uit. Wel moet de achterband vervangen worden en is de voorvelg aan een nieuwe verflaag toe. Je krijgt er een mooiere voorvelg bij.

Serieuze geïnteresseerde plaatsen geen bod via markplaats maar bellen voor een proefrit!
meer info


Previous
Next Post »