Ducati S2R - UNIEKE uitvoering - kmst: 1700 km

Aangeboden: Ducati S2R - UNIEKE uitvoering - kmst: 1700 km Prijs: € 9.950,00

Prachtige Ducati S2R, ik ben de 2e eigenaar. Door gebrek aan tijd verkoop ik mijn Ducati.
Ik heb hem nu 2 jaar in mijn bezit en er nog geen 1000 km mee gereden, doodzonde voor deze prachtige Ducati!

Ik ben op zoek naar een liefhebber voor dit pracht exemplaar, dus alleen serieuze reacties.
Met deze motor trek je absoluut de aandacht en gegarandeerd uniek op de weg.

Hij is geheel gepimpt, uitlaten, koplampen, stuur, oliepotjes op het stuur, remmen, carbon, speciale "classic ducati" bewerking, etc. Het is echt een onwijs dikke uitvoering en in zo goed als nieuwe staat!

Alles zit erbij orgineel stuur, boekjes, reservesleutels etc. Verder heb ik niet al te veel kennis, dus technische aspecten zul je zelf even moeten opzoeken aan de hand van de gegevens. (Hij heeft een enkele as)

Ducati S2R
Cilinderinhoud: 803 cm3
Vermogen: 54 kw
2 zitplaatsen (kap aan de achterkant kan eraf)
Kenteken: MR-PB-10

Zelf ben ik en vrouw van 1.67, dit gaat net, de motor is vrij fors.
meer info


Previous
Next Post »