Ducati 749 Dark Breil

Aangeboden: Ducati 749 Dark Breil Prijs: € 5.700,00

Hierbij bied ik mij Ducati 749 Dark te koop aan. Ik heb de motor in februari 2007 gekocht bij een kilometerstand van 8250km en ben er die zomer mee op vakantie geweest in de Italiaanse Dolomieten inclusief heen en terugreis, echt fantastisch! Daarna is er van rijden helaas niet veel meer terecht gekomen door de bekende diverse redenen; trouwen + kind = te weinig tijd. Plus het feit dat mijn vrouw ook een motor heeft (RSV-mille) heb ik besloten om de Ducati toch maar te verkopen.

Omschrijving;
Gekocht met 8250 Km, voor de zomer 2007 heeft ie een grote 10.000 km beurt gehad bij Ducati Zaltbommel.
Tijdens de vakantiereis bijna 5.000km gereden.
Huidige km stand is +/- 15.890 km
Het originele kuipwerk is vervangen door in Breil reclame gespoten kuipwerk (dus geen stickers). Er zit een open koppeling op (zie foto) en een led achterlicht met geïntegreerde knipperlichten, verder is de motor helemaal origineel. De banden zijn vervangen in 2008 van het type Pirelli Corsa III en zijn in prima staat. De motor moet nog een beurt hebben (olie e.d.), daar is de prijs dan ook naar.

Oftewel een hele mooie bijzondere motor die gewoon te weinig gebruikt wordt en daarom te koop staat.
meer info


Previous
Next Post »